Reklamation
Okej, din helt nya påbyggnad har pajat på en grusväg mitt ute i ingenstans. Vi fattar att du inte tycker att det är jättekul. Det gör inte vi heller. Men det finns lösningar på alla problem.
Om du befinner dig nära Laxå eller Örebro kan du komma förbi, så tittar vi på ekipaget och åtgärdar alla garantiärenden omgående. Det behöver inte vara svårare än så.
För dig som har otur och befinner dig långt ifrån oss:
1. Ring
Kontakta vårt serviceteam eller lämplig verkstad för att åtgärda problemet.
2. Rapportera
Ladda ner och fyll i vår reklamationsrapport.
3. Skicka
Mejla den ifyllda rapporten till reklamation@laxo.se.
4. Utvärdering
Vi går igenom informationen och fattar ett beslut om ersättning.
Reparation hos tredje part
Om du har hjälpt en åkare med en reparation som borde täckas av garanti från LAXO, så vill vi att du laddar ner vår skrivbara reklamationsrapport i Word-format. Fyll i rapporten och skicka den till reklamation@laxo.se snarast. Utifrån underlaget beslutar vi om eventuell ersättning för arbete och reservdelar.